RS
Praćenje pošiljaka
Aktuelno
Aktuelne vesti iz Intereurope
16. 06. 2021

INTEREUROPA DOBILA DOZVOLU ZA OBAVLJANJE OSTALIH POŠTANSKIH USLUGA

Dana, 08.06.2021. godine, Ad Intereuropa – Logističke usluge Beograd, dobila je od strane Regulatorne agencije za elektronske komunikacije i poštanske usluge, dozvolu  za obavljanje ostalih poštanskih usluga na period od 10 godina, što predstavlja jedan od koraka ka pozicioniranju među vodeće poštanske operatere.

16. 03. 2021

INTEREUROPA POKRENULA NOVU DIREKTNU LINIJU SA TURSKOM

Kompanija Intereuropa je pokrenula novi nedeljni servis između Srbije i Turske.

Polasci iz Istanbula i Dobanovaca su petkom, a preko HUB-a Dobanovci sve pošiljke IE zbirnom linijom se mogu otpremati ka Evropskoj uniji ili EX Yu zemljama.

Intereuropa se po zastupljenosti zbirne mreže, i broju redovnih nedeljnih polazaka/prispeća izdvaja kao dominantan logistički provajder. Nova redovna direktna linija Intereuropa-e ka turskoj prestonici predstavlja još jedan korak u planovima kompanije da proširi svoju mrežu zbirnih linija omogućivši regionalnu dominaciju u ovom prodajnom segmentu logističkih usluga. 

Cilj nove zbirne linije između Beograda i Istanbula jeste da odgovori na zahteve klijenata iz regiona za redovnim servisnim uslugama na ovoj destinaciji.

Beograd će služiti kao glavni pretovarni centar za robu široke potrošnje, fashion industriju, consumer electronics, rezervne delove automotiv industrije, kao veza sa Centralnom, Istočnom i Jugoistočnom Evropom preko IE terminala Ljubljana, Samobor, Banja Luka, Sarajevo, Podgorica…

Prvi redovan polazak iz Beograda realizovan je za 12.03.2021., dok je prvi polazak iz Istanbula bio u petak, 05.03.2021. Transport za/iz Istanbula će trajati 2 radna dana, a nakon uvoznog carinjenja Intereuropa ili ekskluzivni partner u Turskoj (Borusan Lojistik) će pošiljke isporučivati na adresu primoca.

Sa 37 skladišta na 405k m2, 7 Carinskih terminala, Borusan Port management-om i auto terminalom, sa 25 HUB-ova i dominantnom distributivnom mrežom u Turskoj, partner omogućava besprekornu uslugu za klijente Intereuropa-e u Turskoj.

Intereuropa u skoroj budućnosti planira da poveća frekvenciju na ovoj liniji, uz otvaranje i unapređenje ostalih zbirnih linija sa Slovenijom, Hrvatskom, Bosnom, Crnom Gorom, Italijom, Severnom Makedonijom, Bugarskom, Grčkom, Kosovom* i Albanijom.

10. 06. 2020

AD INTEREUROPA LOGISTIČKE USLUGE BEOGRAD JE UČESTVOVALA U DOBROTVORNOJ AKCIJI DONACIJE MEDICINSKE OPREME BOLNICAMA U SRBIJI

Intereuropa AD je u toku epidemije virusa COVID-19 učestvovala u donaciji neophodne medicinske opreme za 17 bolnica u Srbiji. Logističkom podrškom akciji, organizacijom transporta, carinskog zastupanja i skladištenja opreme, pomogla je dobrotvornoj akciji koju je organizovalo Fondacija Nj.K.V. princeza Katarina Karađorđević.

Fondacija NJ.K.V. princeze Katarine Karađorđević izrazila je zahvalnost AD Intereuropa-i, zahvalivši se i zvanično objavom na portalu www.ekapija.com

Zahvalnost:
Nj.K.V. princesa Katarina se zahvaljuje kompaniji A.D. Intereuropa iz Beograda na pruženoj značajnoj pomoći u carinjenju, transportu i skladištenju ove važne medicinske opreme, koja je od izuzetne koristi za bolnice u Srbiji.

30. 04. 2020

OBAVEŠTENJE ZA POSLOVNE PARTNERE

Poštovani poslovni partneri,

Obaveštavamo vas da Intereuropa Grupa obzirom na trenutnu epidemiološku situaciju posluje i dalje u skladu sa merama Vlade Republike Srbije i Zavoda za javno zdravlje Republike Srbije. Kroz mrežu dvanaest filijala u devet zemalja radimo na rešavanju logističkih izazova klijenata dajući svoj doprinos vraćanju u puni kapacitet poslovanja. Zaposleni Intereuropa Grupa-e intenzivno rade kako bi na najbolji način odgovorili na potrebe svojih klijenata i pružili sveobuhvatne logističke usluge u proizvodnim, trgovačkim i ostalim delatnostima, kako u Srbiji tako i u Sloveniji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Makedoniji, Crnoj Gori, na Kosovu, u Albaniji i Ukrajini. 

Brinemo o vašim pošiljkama u drumskom, vazdušnom, pomorskom i železničkom transportu, vršimo sve potrebne carinske formalnosti i dostavljamo robu na željenu destinaciju.

Obezbedjujemo logistička rešenja za vrste roba koje zahtevaju posebno rukovanje. Specijalizovani smo u industrijama: bele tehnike i elektronike, farmaciji, hemijskoj industriji, prehrambenoj industriji, u industriji opasnih roba i slično.

Pored toga naši stručnjaci nude rešenja za sve vrste projektne logistike.

Nudimo usluge carinskog i komercijalnog sladištenja u skladištu A kategorije svih vrsta robe (uključujući I ADR, FMCG, termo režim skladištenja)

  • Beograd - Dobanovci: 40.985 m2 - unutrašnje i spoljno carinsko i komercijalno skladište
  • Niš: 700 m2 - carinsko i komercijalno skladište

Vise informacija o našim skladišnim kapacitetima:

https://www.intereuropa.rs/usluge/logisticka-resenja/logisticki-centar-dobanovci

Za dodatne informacije o našim uslugama možete nam se obratiti na e-mail:  prodaja@intereuropa.rs

18. 03. 2020

OBAVEŠTENJE ZA POSLOVNE PARTNERE

Poštovani poslovni partneri,

Ovim putem vas obaveštavamo da Intereuropa Grupa, uprkos širenju Korona virusa, preduzima sve ključne aktivnosti kako bi zadovoljila logističke potrebe svojih klijenata, a u skladu sa merama sprovedenim od strane Vlade Republike Srbije.
Intereuropa Grupa je posvećena zaštiti zdravlja naših zaposlenih, klijenata i partnera, uz istovremenu efikasnost poslovanja.

Uprkos vanrednom stanju na tržištu, kroz sopstvenu mrežu dvanaest filijala u devet zemalja svi zaposleni Intereuropa Grupa-e intenzivno rade na rešavanju vaših logističkih izazova pružajući kompletna logistička rešenja kroz iskustvo u svim industrijama u Sloveniji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Srbiji, Makedoniji, Crnoj Gori, Kosovu, Albaniji i Ukrajini.Teške okolnosti nas ne sprečavaju u obavljanju protoka robe u lancu snabdevanja i pružanju visokokvalitetnih logističkih usluga i logističke podrške kako u kopnenom, tako i u brodskom i avio transportu.
Trudimo se da na vaše potrebe odgovorimo na najbolji način, i molimo vas za strpljenje i razumevanje trenutnih okolnosti velikog broja upita.

Kompanija AD Intereuropa-Logističke usluge Beograd, nastavlja da sledi preporučene obavezujuće mere Zavoda za javno zdravlje Republike Srbije, kao i uputstva drugih nadležnih institucija, u cilju zaštite zaposlenih i predstavnika poslovnih partnera koji sa nama sarađuju. U mogućnosti smo, osim gore navedenog, zbog otežanog prometa robe, svim partnerima obezbediti dodatne skladišne kapacitete na Terminalima Dobanovci i Aerodrom Niš. Ukoliko imate potrebe za ovakvim rešenjima, ili bilo kojim drugim informacijama, možete se obratiti na e-mail: prodaja@intereuropa.rs

Nastavićemo da vas obaveštavamo o svim relevantnim informacijama u vezi sa pružanjem logističkih usluga na web lokaciji kompanije www.intereuropa.rs, ili direktnim telefonskim i e-mail kontaktima.

Beograd, 18. marta 2020.

Rukovodstvo kompanije
AD Intereuropa-Logističke usluge Beograd
18. 03. 2020

OBAVEŠTENJE ZA POSETIOCE

Poštovani saradnici, vozači i drage kolege,

Informišemo vas da je administracija AD Intereurope-Logističke usluge Beograd, u cilju obezbeđivanja, što je više moguće, kontinuiranog rada i obezbeđivanja bezbednosti posetilaca, zaposlenih i samog poslovanja, preduzela određene mere i ovim vas obaveštava:

1. Mere za odobreni ograničeni pristup i kretanje:
  • Na ulazu u krug AD Intereuropa – logističke usluge Beograd ste obavezni da imate i da se pozovete na najavu sa tačnim vremenom pristupa.
  • U slučaju da ste ranije upućeni i nemate obaveznu najavu, službi obezbeđenja ćete saopštiti kojim poslom dolazite u krug AD Intereuropa – logističke usluge Beograd, a oni će shodno tome sprovesti adekvatnu najavu.
  • Vozač i vozilo neće imati pristup dok to ne odobri službenik obezbeđenja već ćete čekati u spoljnom delu na parkingu ispred kruga preduzeća.
  • Kretanje po unutrašnjem krugu preduzeća je strogo zabranjeno.

2. Mere za primanje i izdavanje dokumenata u magacinima i kancelarijama:
  • Na svim lokacijama je potrebno sprečiti fizički kontakt između zaposlenih i spoljnih saradnika (vozača, drugih posetilaca). Služba obezbeđenja će vam pokazati gde su mesta za prikupljanje i predaju dokumentacije. Takva mesta biće jasno obeležena.
  • Vozila se moraju parkirati na za to označenim mestima dok čekaju.
  • Vozači i potencijalni saputnici moraju, po isporuci dokumentacije o teretu, čekati u prevoznom sredstvu dok traje istovar ili utovar robe.
  • Prilikom utovara ili istovara robe, vozači moraju biti u kabini vozila, motor mora biti ugašen.
  • Vozači i potencijalni saputnici mogu samo da napuste vozilo koristeći odgovarajuću zaštitnu masku i to u izuzetnim slučajevima.
  • Pristup skladišnim (magacinskim) i kancelarijskim prostorima je zabranjen vozačima.
  • Mobilni toalet će biti postavljen ispred ulaza u krug AD Intereuropa – logističke usluge Beograd, tačnije ispred portirnice, i njega treba da koriste vozači i posetioci.

Svi zaposleni i posetioci su dužni da:
  • Striktno i neophodno slede instrukcije o higijeni-
  • Prate i budu u toku sa cirkularnim promenama u vezi sa podešavanjem procesa rada. Direktori i šefovi službi će vršiti korekcije u procesu rada prema broju narudžbina i prirodi poslovanja.
  • Za sva objašnjenja o primeni ovih uputstava, obratite se Službi pravnih poslova i HRa, koleginici Danijeli Trifunović: danijela.trifunovic@intereuropa.rs, br. telefona 011/4426-164 ili Službi opštih poslova, Saši Simiću, sasa.simic@intereuropa.rs, br. telefona: 011/ 4426-170

AD Intereuropa će i ubuduće pratiti situaciju i uputstva nadležnih organa i po potrebi preduzimati dalje mere i redovno vas obaveštavati.

AD Intereuropa-logističke usluge Beograd
Zoran Stolica-generalni direktor
Robert Šprem-izvršni direktor
18. 3. 2020

OBAVEŠTENJE

Intereuropa kao špediter, zbog globalne pandemije COVID-19, proglašenje vanrednog stanja u Republici Srbiji i zemljama u okruženju, i donetih mera koje se odnose na sanitarni pregled vozila i vozača, usled čega se transport generalno odvija otežano i usporeno, ne može garantovati ni uobičajeno vreme isporuke robe za konkretne relacije, niti može plaćati ugovornu kaznu zbog kašnjenja u isporuci robe, kao ni nadoknaditi eventualnu štetu koja može proizići iz kašnjenja u isporuci robe. 

Intereuropa će kao špediter dati svoj maksimum, da s obzirom na okolnosti organizuje prevoz na najoptimalniji mogući način bez mogućnosti garancije rokova. 

Poslujemo u skladu sa Posebnim uzansama špediterskih društava u Republici Srbiji (Sl. Glasnik Rs br 99/2018).