10. 06. 2020
AD INTEREUROPA LOGISTIČKE USLUGE BEOGRAD JE UČESTVOVALA U DOBROTVORNOJ AKCIJI DONACIJE MEDICINSKE OPREME BOLNICAMA U SRBIJI
Intereuropa AD je u toku epidemije virusa COVID-19
učestvovala u donaciji neophodne medicinske opreme za 17 bolnica u Srbiji. Logističkom
podrškom akciji, organizacijom transporta, carinskog zastupanja i skladištenja
opreme, pomogla je dobrotvornoj akciji koju je organizovalo Fondacija Nj.K.V. princeza
Katarina Karađorđević.
Fondacija NJ.K.V. princeze Katarine Karađorđević izrazila
je zahvalnost AD Intereuropa-i, zahvalivši se i zvanično objavom na portalu www.ekapija.com
Zahvalnost:
Nj.K.V. princesa Katarina se zahvaljuje kompaniji
A.D. Intereuropa iz Beograda na pruženoj značajnoj pomoći u carinjenju,
transportu i skladištenju ove važne medicinske opreme, koja je od izuzetne koristi za bolnice u Srbiji.
30. 04. 2020
OBAVEŠTENJE ZA POSLOVNE PARTNERE
Poštovani poslovni partneri,
Obaveštavamo vas da Intereuropa Grupa obzirom
na trenutnu epidemiološku situaciju posluje i dalje u skladu sa merama Vlade
Republike Srbije i Zavoda za javno zdravlje Republike Srbije. Kroz mrežu
dvanaest filijala u devet zemalja radimo na rešavanju logističkih izazova
klijenata dajući svoj doprinos vraćanju u puni kapacitet poslovanja. Zaposleni
Intereuropa Grupa-e intenzivno rade kako bi na najbolji način odgovorili na
potrebe svojih klijenata i pružili sveobuhvatne
logističke usluge u proizvodnim, trgovačkim i ostalim delatnostima, kako u Srbiji
tako i u Sloveniji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Makedoniji, Crnoj Gori, na
Kosovu, u Albaniji i Ukrajini.
Brinemo o vašim
pošiljkama u drumskom, vazdušnom, pomorskom i železničkom transportu, vršimo
sve potrebne carinske formalnosti i dostavljamo robu na željenu destinaciju.
Obezbedjujemo logistička rešenja za vrste roba
koje zahtevaju posebno rukovanje. Specijalizovani smo u industrijama: bele
tehnike i elektronike, farmaciji, hemijskoj industriji, prehrambenoj industriji, u industriji opasnih roba
i slično.
Pored toga naši
stručnjaci nude rešenja za sve vrste projektne logistike.
Nudimo usluge
carinskog i komercijalnog sladištenja u skladištu A kategorije svih vrsta robe
(uključujući I ADR, FMCG, termo režim skladištenja)
- Beograd - Dobanovci: 40.985 m2 - unutrašnje
i spoljno carinsko i komercijalno skladište
- Niš:
700 m2 - carinsko i komercijalno skladište
|
Vise informacija o našim skladišnim kapacitetima:
https://www.intereuropa.rs/usluge/logisticka-resenja/logisticki-centar-dobanovci
Za dodatne informacije o našim uslugama možete
nam se obratiti na e-mail: dragana.lukic@intereuropa.rs, kristina.petkovic@intereuropa.rs.
18. 03. 2020
OBAVEŠTENJE ZA POSLOVNE PARTNERE
Poštovani poslovni partneri,
Ovim putem vas obaveštavamo da Intereuropa Grupa, uprkos širenju Korona virusa, preduzima sve ključne aktivnosti kako bi zadovoljila logističke potrebe svojih klijenata, a u skladu sa merama sprovedenim od strane Vlade Republike Srbije.
Intereuropa Grupa je posvećena zaštiti zdravlja naših zaposlenih, klijenata i partnera, uz istovremenu efikasnost poslovanja.
Uprkos vanrednom stanju na tržištu, kroz sopstvenu mrežu dvanaest filijala u devet zemalja svi zaposleni Intereuropa Grupa-e intenzivno rade na rešavanju vaših logističkih izazova pružajući kompletna logistička rešenja kroz iskustvo u svim industrijama u Sloveniji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Srbiji, Makedoniji, Crnoj Gori, Kosovu, Albaniji i Ukrajini.Teške okolnosti nas ne sprečavaju u obavljanju protoka robe u lancu snabdevanja i pružanju visokokvalitetnih logističkih usluga i logističke podrške kako u kopnenom, tako i u brodskom i avio transportu.
Trudimo se da na vaše potrebe odgovorimo na najbolji način, i molimo vas za strpljenje i razumevanje trenutnih okolnosti velikog broja upita.
Kompanija AD Intereuropa-Logističke usluge Beograd, nastavlja da sledi preporučene obavezujuće mere Zavoda za javno zdravlje Republike Srbije, kao i uputstva drugih nadležnih institucija, u cilju zaštite zaposlenih i predstavnika poslovnih partnera koji sa nama sarađuju. U mogućnosti smo, osim gore navedenog, zbog otežanog prometa robe, svim partnerima obezbediti
dodatne skladišne kapacitete na Terminalima Dobanovci i Aerodrom Niš. Ukoliko imate potrebe za ovakvim rešenjima, ili bilo kojim drugim informacijama, možete se obratiti na e-mail:
dragana.lukic@intereuropa.rsNastavićemo da vas obaveštavamo o svim relevantnim informacijama u vezi sa pružanjem logističkih usluga na web lokaciji kompanije www.intereuropa.rs, ili direktnim telefonskim i e-mail kontaktima.
Beograd, 18. marta 2020.
Rukovodstvo kompanije
AD Intereuropa-Logističke usluge Beograd
18. 03. 2020
OBAVEŠTENJE ZA POSETIOCE
Poštovani saradnici, vozači i drage kolege,
Informišemo vas da je administracija AD Intereurope-Logističke usluge Beograd, u cilju obezbeđivanja, što je više moguće, kontinuiranog rada i obezbeđivanja bezbednosti posetilaca, zaposlenih i samog poslovanja, preduzela određene mere i ovim vas obaveštava:
1. Mere za odobreni ograničeni pristup i kretanje:- Na ulazu u krug AD Intereuropa – logističke usluge Beograd ste obavezni da imate i da se pozovete na najavu sa tačnim vremenom pristupa.
- U slučaju da ste ranije upućeni i nemate obaveznu najavu, službi obezbeđenja ćete saopštiti kojim poslom dolazite u krug AD Intereuropa – logističke usluge Beograd, a oni će shodno tome sprovesti adekvatnu najavu.
- Vozač i vozilo neće imati pristup dok to ne odobri službenik obezbeđenja već ćete čekati u spoljnom delu na parkingu ispred kruga preduzeća.
- Kretanje po unutrašnjem krugu preduzeća je strogo zabranjeno.
|
2. Mere za primanje i izdavanje dokumenata u magacinima i kancelarijama:- Na svim lokacijama je potrebno sprečiti fizički kontakt između zaposlenih i spoljnih saradnika (vozača, drugih posetilaca). Služba obezbeđenja će vam pokazati gde su mesta za prikupljanje i predaju dokumentacije. Takva mesta biće jasno obeležena.
- Vozila se moraju parkirati na za to označenim mestima dok čekaju.
- Vozači i potencijalni saputnici moraju, po isporuci dokumentacije o teretu, čekati u prevoznom sredstvu dok traje istovar ili utovar robe.
- Prilikom utovara ili istovara robe, vozači moraju biti u kabini vozila, motor mora biti ugašen.
- Vozači i potencijalni saputnici mogu samo da napuste vozilo koristeći odgovarajuću zaštitnu masku i to u izuzetnim slučajevima.
- Pristup skladišnim (magacinskim) i kancelarijskim prostorima je zabranjen vozačima.
- Mobilni toalet će biti postavljen ispred ulaza u krug AD Intereuropa – logističke usluge Beograd, tačnije ispred portirnice, i njega treba da koriste vozači i posetioci.
|
Svi zaposleni i posetioci su dužni da:- Striktno i neophodno slede instrukcije o higijeni-
- Prate i budu u toku sa cirkularnim promenama u vezi sa podešavanjem procesa rada. Direktori i šefovi službi će vršiti korekcije u procesu rada prema broju narudžbina i prirodi poslovanja.
- Za sva objašnjenja o primeni ovih uputstava, obratite se Službi pravnih poslova i HRa, koleginici Danijeli Trifunović: danijela.trifunovic@intereuropa.rs, br. telefona 011/4426-164 ili Službi opštih poslova, Saši Simiću, sasa.simic@intereuropa.rs, br. telefona: 011/ 4426-170
|
AD Intereuropa će i ubuduće pratiti situaciju i uputstva nadležnih organa i po potrebi preduzimati dalje mere i redovno vas obaveštavati.
AD Intereuropa-logističke usluge Beograd
Zoran Stolica-generalni direktor
Robert Šprem-izvršni direktor
18. 3. 2020
OBAVEŠTENJE
Intereuropa
kao špediter, zbog globalne pandemije COVID-19, proglašenje vanrednog stanja u
Republici Srbiji i zemljama u okruženju, i donetih mera koje se odnose na
sanitarni pregled vozila i vozača, usled čega se transport generalno odvija
otežano i usporeno, ne može garantovati ni uobičajeno vreme isporuke robe za
konkretne relacije, niti može plaćati ugovornu kaznu zbog kašnjenja u isporuci
robe, kao ni nadoknaditi eventualnu štetu koja može proizići iz kašnjenja u
isporuci robe.
Intereuropa
će kao špediter dati svoj maksimum, da s obzirom na okolnosti organizuje prevoz
na najoptimalniji mogući način bez mogućnosti garancije rokova.
Poslujemo u skladu sa Posebnim uzansama špediterskih
društava u Republici Srbiji (Sl. Glasnik Rs br 99/2018).